Søk i denne bloggen

mandag 5. september 2022

Krønike om Antirasistens Utgåtte Hijab Premiss


2. Sept 2017
Er det ikke underlig?
Antiantirasister fra det grufulle folkedypet som meg. Vi er verre enn Hamas og Egyptbrødrene. Verre enn den iranske (utenriksministeren, støre skulle "strekke fram en hånd") torturristen! MYE verre
Så ille er vi at Støre ikke en gang vil strekke ut en hånd, men så er jo han en god kristen og da. Det må vi huske VG
Irritasjon
Torsdag gikk Sylvi Listhaug ut på Facebook beklaget at Støre ikke ønsker å møte henne til innvandringspolitisk debatt, selv om han angriper henne offentlig:
«Det er på tide at Jonas Gahr Støre snakker med meg, og ikke bare om meg!
Jeg har lenge ønsket å møte han til debatt om innvandring og integrering. Jeg møter deg gjerne hvor som helst og når som helst, og lover å rydde kalenderen

Han hevder å være så opptatt av dialog, men det gjelder tydeligvis med alle andre enn meg», skrev Listhaug
Men Aps statsministerkandidat har bare en kald skulder å tilby henne: Støre sier til VG at han ikke prioriterer det i valgkampen
«Showet om innvandring»
– Listhaug har vært i utlandet og showet om innvandring. Jeg er ute i Norge og driver valgkamp og vil ikke bli med på noen innvandringsdebatt på hennes premisser, sier Jonas Gahr Støre
(Showet om innvandring, det var da de var i Malmø, til orientering. Svenske tilstander)
Kom plutselig over denne en dag. Noe jeg hadde skrevet i en gruppe

Yngvar Hartløfsen på Facebook
Hvorfor skriver jeg Marley der?
Det er et søkeord. Derfor kan det være dere har lurt på meg noen ganger. Det kan se rart ut for dee noen ganger. Men make sense for meg
Hvorfor er akkurat den så viktig? Pga dette... som jeg fulgte opp med
Visste dere dette?
At 10 desember 2020 hadde jeg fått nok, og laget nye regler her i landet? Det er mer enn dette, men

10 des 2020
Det er bare å informere alle om at premiss heldigvis eh, det har vist seg at Premiss ikke er en fastlåst størrelse. Nå har størrelsen endret seg. Det er den nye virkeligheten. Vi forlanger klare svar
Særlig om de ting vi lurer på, som om det skulle være nødvendig å presisere det


Da vet dere det
Hehe
Har sagt det før og gjentar det
Da AP trodde de på forhånd hadde vunnet valget før de hadde det, og den dagen da valgkampen starta. Da fratok dem alle våpnene deres. De tapte valget. De vet hvem jeg er, men de kan ikke innrømme det. Eller noe annet rundt meg

Fordi det vil gi meg oppmerksomhet. Dette vet jo jeg hele veien i årevis. Også da jeg sparka Raymond Johansen ut av VIF-styret pga hans undergravingsvirksomhet der. Vålengahijab som supporterutstyr. Dette var på samma tid som da de prøvde å innføre hijab i det offentlige, helt uten debatt. Ref Janne Matlary i Aftenpostens kronikk opplegg

Dagbladartikkelen jeg sendte ALLE mailer jeg fant i Vålenga. Basket fortball ishoiockey langrenn eller hva det enn var Fikk den mailen med også dette

Dagbladet selv har sletta artikkelen, men linken har jeg og den beviser det (utklipp fra mailen) da Vålenga forklarer meg at jeg hadde misforstått, og det kun var snakk om en hijab til bruk for utstilling
Tar den med jeg. Jeg må likevel finne linken
Hei,
Det er en selvfølge at jenter som vil spille med hijab i Vålerenga er mer enn hjertelig velkommen til det.
Men det er en misforståelse at Vålerenga Fotball kommer til å produsere eller selge Vålerenga hijab. Det kommer ikke til å skje. Derimot har noen ytret ønske om å lage en VIF hijab til en hijab utstilling. Det må de få lov til.
Med vennlig hilsen
VÅLERENGA FOTBALL
Del 2
Sånn blei de lurt til å få produsert en hijab med Logo
---------------------------------------------------
Hvordan skal vi da tolke det du sier her og hva Knut Akselsen(VIFfotball.no) sier?
Det er jo litt motstridende.
Hvor jeg blandt annet har dette i fra.
Dagbladet.no): Vålerenga har definitivt vært en foregangsklubb i å fremme en multikulturell idrett, noe arbeidet til den ideelle organisasjon Vålerenga mot rasisime og en medlemsmasse med røtter i 50 ulike nasjoner er gode eksempler på
Det er også den siste tilveksten i sortementet av supportereffekter. Foran seriestarten i mars lanserer nemlig Vålerenga mot rasisme klubbens egen hijab i samarbeid med The Fasion House of Badr
- Vi vet det er mange muslimske jenter som holder med Vålerenga. Vi ønsker at de skal føle seg hjemme på vår arena. Hijaben blir en supportereffekt på lik linje med skjerf og caps, sier leder for Vålerenga mot rasisme Knut Akselsen til


Se på linken. Dette var en side som har eksistert. Kan sikkert finne den i helhet på annet vis også, men det gidder jeg ikke

Her og nå legger jeg til
Dere ser at den siden ikke finnes  lenger. Likevel kan dere se at den faktisk har eksistert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

911 En Luftvernøvelse?

  911 En Luftvernøvelse?   TORSDAG 22. MARS 2012 "Real-World or Exercise":  Mistok det amerikanske militæret 9/11-angrepene for et...