Søk i denne bloggen

mandag 5. september 2022

Krønike over aktuelle begivenheter 1.1

 

Krønike over aktuelle begivenheter
1.1

Dette som skrives her er et tilsvar til en artikkel i Document.no

Den er om valg i  Sverige. Og det snakkes om noen premisser

Det har også jeg vært opptatt av tidligere

Bilde via Document.no
Jimmie Åkesson (SD) Foto: Roger Sahlström

Jimmi Åkessons slår tilbake SocialDemokraterna en Fare for Sverige

Sverigedemokraternas partileder, Jimmie Åkesson holdt mandag pressekonferanse om Socialdemokraternas skandaler og fiaskoer – dette etter at S forrige uke holdt en pressekonferanse der SD ble kalt en sikkerhetstrussel.


Står det blant annet i der...

.... og siden Åkeson tar et oppgjør, kan jo jeg fortelle litt om stå'a i gamlelandet :)

Selvfølgelig nekter dem som de også gjør i Norge. Støre nekta jo og snakke med Lishaug, på hennes premisser. Nå skal ikke jeg dra alle historiene, og jeg kan bare snakke for meg. Støre trodde han skulle bli statsminister ved forrige anledning. Den dagen valgkampen starta tok jeg fra dem alle våpnene deres. De skjønte det ikke

How Bad is Your Batch?

Denne valgkampen starta de brask og bram

Og hovedparolen var
"Et oppgjør med Breivikideologien"
, og hva skjer?

Om ikke rekkefølge osv skulle være 100% korrekt, er det som sies her saklig sett helt sant. Jeg har bilder dvs screenshots osv.

Jeg er de på de fleste FB-sidene til Det Norske Arbeiderparti og takker ja for tilbudet. For når de sier det skjønner alle at det er meg og eller andre som er uenige med dem, så okay. Jeg blir med

De kan være så mange de vil, hvor de vil i alle omgivelser

Hva jeg egentlig sier da?
At  de kan få bruke ALLE hersketeknikker, stragetier, flokk og psykologier de bare vil

Det eneste jeg forlanger er at jeg MÅ få snakke nesten like mye som de gjør, og at det SKAL vises direkte på riksdekkende kanal. Da ble det stille noen dager, så prøvde de seg igjen og jeg minna de på at alt skulle være orden for det. Så blir det stille igjen. Ganske lenge. Så heter det seg at de vil ha et oppgjør med "tankegodset", og det samme skjer igjen. Det blir ganske stille...

De føler da et kjempepress
De har sikkert lova AUF og SU og sånn, at det skulle være budskapet

Og nå kommer de med det brilliante kommisjonen. En granskningskommisjon eller hva det er. Da spør selvfølgelig jeg om å få et sete i denne kommisjonen da, siden det jo er meg og sslike som oss, som jo skal granskes. Fordi jeg mener de på ingen måte aner hva jeg faktisk mener og at jeg vet det gjelder andre og osv

De er ikke akkurat gode lyttere
Og hvis de jo ikke vet hvem jeg er, og diskuterer ut i fra hva de tror. De er i kamp med egen fantasier. Men idealister forstår ikke det. De er vant til å leve i en ideverden de. Der verden er slik de gjerne ønsker og eller synes, "forstår" verden rundt dem


Et eller annet sted inne i dette, er det en som forteller meg likson helt tilfeldgig at AP mannen og konspirasjonsteoriforsker Emberland skriver at han også ønsker et oppgjør med Breivikideologien, ja, eller om det var Tankegodset. Det husker jeg ikke, men i alle fall. Jeg tar kontakt i høflig tone at: - joda. Jeg stiller... Jeg har aldri hørt noe fra han

Nå hadde jeg tenkt å gjør mer mer for å holde AP ute av regjeringskvartalet, men

Det har jo begynmt å bli en historie med Høyre og. Forteller bare kort nå. Ellers blir det så langt

Under valgkampen er jeg på Høyre sine sider
Fb sider og forlanger at de går til valgkamp på Great Reset

 

Forskning.no stenger også sine, sitt kommentarfeltet etter at jeg svarer de i artikler som er propaganda. Propaganda som kun har en misjon

Latterliggjøre såkalte konspirasjonsteoretikere


Jeg latterliggjør dem ved å stille dumme spørsmål
Sier at det ikke er så rart kanskje at konspirasjonsteorier opåpstår når nærmest alle oppegående som har internet lurer på hva Great Reset er. Og siden jeg jo tok for meg alle riksmedier, og dem selv gjorde jeg noen googlesøk på navnene dere + Great Reset

Om det var 7-9 søk og jeg hadde fått kun to treff

Et signert Almås hadde en artikkel i Aftenposten om Great Reset i 2010

Og det siste, av to, treffet var det faktisk i Forskning.no

... der jeg skriver om det i en annen artikkel. Propagandartikkel som skal latterliggjøre... 

Alt dette i et litt barnslig og useriøst språk, og stilen er keiseren jeg ser uten klær, implesitt dem selv

Da hjalp det ikke akkurat at et av de dumme spørsmålene jeg kommer med er jo det faktum at jeg ser Geir Furuset si på Doc TV at han hadde hørt at der Malaria var et generelt faktum, i Afrika, der var det ikke noe særlig plandemi

Sier Geir Furuset det. Da tror jeg han


Da han har fryktelig høy troverdighet i min, Yngvar's lille verden

Så da skiver jeg hva jeg har hørt han si, men lurer på hvordan kunne få det bekrefta?

Da svarer en Kjetil Elvevold meg
... at joda. Det var flere studier som kunne antyde at Trump hadde rett, at Malariamedisin kunne han viss effekt, noe sånt. Da er det to tre dager etterpå at de stenger for kommentarer

..og følger med på Jernernas fabelaktige løgnkampanje for vax. Vax vax vax

Javel. Snakker om studier og sånn ja. Og da googler jeg og finner



... og jeg tenker, hehe. Ikke akkurat der og da. På et eller annet tidspunkt

Det er bedre med svake Støre, ellers har vi fort, som blant de første i verden som har innført Coronapass og sosial kontroll etter et mønster vi har sett i Kina

Takket være alle de som tenker stemme Høyre nå  

...kan vi få Erna tilbake!




To ganger anmeldte jeg henne i fjor... noe som egentlig betyr var med. Skrev under og litt til

Først den latterlige familiemiddagen, der henne hadde "rota" med reglene, men egentlig bare skal tøffe seg og vise makt, oven for de som forstår det, og menneskelighet, svakhet ovenfor emosjonelle velgere

Velgere jeg mener er et argument mot demokratiet, fram og tilbake og skjønner ingenting

Men den var nok litt mer useriøs, men det var i alle fall gjort

i en gruppe med gamle etterretningsfolk som kaller Seg for Varslergruppen


Og dersom dere ikke vet dette MÅ dere spørre dere selv


Hvorfor ikke?

Her er jo pressemeldinga, og for meg framstår det litt underlig at dette ikke vekker noen form for oppmerksomhet

Er det ikke oppsiktsvekkende nok?


Menneskerettighetsdomstolen

Og til menneskerettighetsdomstolen i Haag for brudd mot mennskerettighetene. En sak Fakta.no sier er fake news, selv etter det faktum at saken som er på 119 sider ble tatt opp 17 mai 2020

Utdrag fra ICC Norway Public Version, jeg oversetter til norsk. slik at det er litt letter for nordmenn og flest få det med seg

Vi har forsøkt å reise denne saken gjennom både lokalt norsk politi og sentraliserte KRIPOS uten å lykkes, vi får ikke engang registrert saken etter flere forsøk

Statutten for ICC erklærer at «ICC er ment å utfylle, ikke erstatte, nasjonale kriminelle systemer; det rettsforfølger saker bare når statene ikke gjør det eller er uvillige eller ikke i stand til å gjøre det reelt. (artikkel 17-1-a).

Dette er en slik sak, det er derfor vi henvender oss direkte til ICC


og det er slik at strafferamme for Erna Solberg er av et format vi ikke har i Norge 
Det er null formildende omstendigheter, i alle fall jeg vet om og det mot noe så alvorlig som Folkemord


Hva såkalte fakta.no ikke sier eller skriver 

Det er at anmeldelsen ble levert Haag, fordi samtlige politistasjoner i landet nekte å motta anmeldelsen


Vi er ikke lenger en rettsstat


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

911 En Luftvernøvelse?

  911 En Luftvernøvelse?   TORSDAG 22. MARS 2012 "Real-World or Exercise":  Mistok det amerikanske militæret 9/11-angrepene for et...