Søk i denne bloggen

søndag 31. juli 2022

Absurdity in Megalomania

Wikipedia tenker jeg på nå siden Facebook spør,
etter å ha lest i Resett om problemer jeg har hørt om før


Intet nytt under sola, tenker jeg da

"Definisjonsmakt, kultur og Wikipedia: Hva er en resesjon?… 

... og hvorfor ligger det her og ikke i en ny tråd her i FaceBook? 

Det vet jeg ikke, jeg vet bare at det er helt meningsløst å prøve å i det hele tatt kontakte FB for å spørre om det

Jeg kan bare anta og håpe det dreier seg om noe spamfiltergreier




Ytringspostens Innhold


And to Vonda who did put an article in my wall

This is my reaction and comment to that, I would maybe said more about that, its just this. Its not possible because





I dont even see it

And here is why im in fb jail this time, and 3 more of the 4 last before that... 
I dont remember why and cant tell the one I didnt mention

Det får bli den siste. Nå har jeg jo prøvd mange ganger å advare mot å fly om du er vaksinert. Jeg gjør ikke det for å være døv
Det er ikke lenge siden jeg la ut m fly selskaper eller hva det var som gikk ut og sa de ikke lenger kunne garantere at det var trygt å fly


The headline says
Shut out of FB for this

Utestengt fra FB for detteYTRINGSPOSTEN.BLOGSPOT.COM

Im doin time here in Facebook for about 26 more days. Things that happening severalt times
Shit Happends Okay

Absurdity in Megalomania


And now I see that the link I did edited in because I forgot do it before i pushed enter, is not there

From here it looks like this

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig


It looks like its there, and I know this happends sometimes, very often, in other cases too
It looks for me like that what I edited in is there, and if I leave fb for other sites and come back 

Its not there, and other times it is there... Just like Magical Powers




Well here is it for all to see

why im in jail this time and 3 of the 4 before that


30 dager FB-Jail for dette


For dere andre. Dere skulle bare visst hvor mye problemer jeg har som jeg aldri har sagt noe om, feks at ting jeg har skrevet, noen ganger ganske mye. Det er ikke der


Og hvorfor sier jeg ikke noe? 

- Fordi jeg ikke tar screenshot før hvert eneste innlegg, det hender jeg glemmer det

Og ja. Det er også en årsak til at ting ser rart ut mange ganger. Jeg har jo redigert og tror det er fiksa. Det kan gå dager før jeg ser at det ikke er der

Dette kunne jeg skrevet mye om. Dette i dette innlegget i tråden skrives egentlig kun for å kunne stille dere et spørsmål. Retorisk spørsmål. Men fyller på med en faktating for å belyse det litt bedre

Det er faktisk sånn at enkelte ting jeg vet og kunne sagt og hatt underlag. Av frykt sier jeg det ikke. Mange frykter flokken og å miste jobbmuligheter, venner famile osv

Jeg frykter at dersom jeg gjør søk på det, som jeg vet jeg har sett før. Da frykter jeg at det ikke er der neste gang jeg søker på det. Sånt har skjedd mange ganger før. Noen ganger på grunn av meg, som regel ikke bare meg




Og da over til spørsmålet...

Kan det være at mye av det dere ser, hvordan jeg skriver, formuleringer, lengde, angrep, forsvar, hvor mye tid jeg bruker på ett innlegg osv har noe med hvilke erfaringer jeg har fra før?


og kopierer det jeg her jeg sier fordi

Jeg ikke vet om dette innlegget faktisk kommer fram 
Da snakker jeg om henvisninger til norske riksdekkende msm-aviser


TV-program i NRK feks

Spekter hadde jo et program som het

Litt av det på YouTube

... det ble for mye sannhet og programmet "forsvant", er foreløpig å finne noe av det på youtube


De tok jo opp problemene en norsk gutt hadde fordi han bodde på Grønland. Mora hans var idealist sa henne og flytta dit av idealistiske årsaker, at sønnen skulle bli berika, som det jo heter

Hun måtte gi opp, fordi hun etterhvert kom til at det var ikke sønnen hennes som skulle være en frontsoldat for det multikulturelle paradis

Selv kjenner jeg masse falske folk, familie og venner, som selvfølgelig alltid har aen annen god unnsyldning for å flytte, eller bytte skole for at ikke deres egne unger skal være det samme. Alltid


Og de flytter vekk fra paradiset de er så for
, men forråder jo alle

 
Ikke minst innvandreren

Hvordan skal noen kunne bli norske, dersom de ikke vet hva norsk er?


Daugther of the Mountains
Siena Root





NRK2 onsdag 5. november 2008 kl 20.10

Spekter: Er vi alle rasister?

Ali Fahra og presten i Oppdal har i høst igjen satt rasisme på dagsorden. Spekter går bakenfor nyhetene og spør om vi alle egentlig er rasister.

Magasinprogrammet Spekter tar i kveld for seg rasismens mange ansikter. Hva er rasisme i dagens 
Norge og hvor stort problem er det?

Sterke møter
Programleder Christine Præsttun ser på rasismen i Trondheim, blant innvandrere på Grønland i Oslo og rasismens grusomme historie. Vi får et sterkt innblikk i det somaliske miljøet i Trondheim hvor frykten er stor etter drapet på Mahmed Jamal Shirwac tidligere i høst. I studio møter leder for somalisk nettverk, Basche Musse, og leder for innvandringsforskning ved NTNU, Berit Berg.

Spekter går også tilbake i historien og ser på grusomme eksempler på rasisme utført av Ku Klux Klan, nazistene og apartheid-regimet i Sør-Afrika. Har Norge også noen rasistiske skampletter i sin historie?

  • Vi får også møte 9 år gamle Elias som bor på Grønland i Oslo. Han opplever å bli utestengt og mobbet på skolen fordi han er hvit

 

  • Hvordan skal nordmenn og innvandrere leve sammen hvis barna ikke kan leke med hverandre?

Hvorfor og hvordan
Spekter og Christine gir seerne et annerledes magasinprogram der vi i løpet av 50 minutter tar et skikkelig dypdykk i aktuelle temaer for å finne forklaringer på hvorfor og hvordan. I tillegg til interessante gjester, vil folkets røst også få slippe til gjennom et panel med representanter fra ulike yrkesgrupper.

Egenprodusert magasinprogram (2008)
Programleder: Christine Præsttun
Prosjektleder: Eva Midttun Leira
Pressekontakt: Silje Marie Lien, tlf: 23 04 41 01,


Er vi alle rasister?

Og de flytter vekk fra paradiset de er så for, men forråder jo alle, ikke minst innvandreren.
Hvordan skal noen kunne bli norske, dersom de ikke vet hva norsk er?

at dette er et planlagt svik ikke bare mot oss, men også innvandreren



Jeg er nødt til å stykke opp dette litt, fortsettes....


  • Så de ikke blir for lange, men de må være informative med litt mer sammenhengde tekst etter hvert 
  • Da er det nok en del som detter av etter hvert
  • Prøver meg litt fram til jeg finner en look som likner grisen
  • Liker ikke helt som det ser ut i denne. Og det er for lite tekst

Det er også sånn at jeg prøver meg litt fram med tekstsystemet i Blogger heter det vel. Liker det ikke og, men jeg har ikke tid til å lære meg hvordan gjøre det egentlig, eller jaja. Kan jo kjøpe et nytt Domene da. Da gjør jeg det med en gang faktisk. Kan jo like gjerne det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

911 En Luftvernøvelse?

  911 En Luftvernøvelse?   TORSDAG 22. MARS 2012 "Real-World or Exercise":  Mistok det amerikanske militæret 9/11-angrepene for et...