Søk i denne bloggen

søndag 31. juli 2022

One Way Ticket


  


Fordi det ville jo være et under om denne Facebookprofilen varer i 26 dager til... 

I mårra er det mandag og arbeidsdag. 

Jeg som jo synes det er rart at denne fortsatt er, etter de advarslene jeg allerede har fått på denne kontoen jeg skriver fra nå

One Way Ticket
Eruption


Nå er det ikke sikkert det er sånn og slik

Likevel er understående presentert som fakta så er det det

Hva jeg tror er selve Årsaken til at progammet ble borte, men jeg kan jo selvsagt ikke vite dette som et isolert tilfelle


Det har skjedd linkende flere ganger, kanskje ikke på grunn av meg. Det er ikke det jeg sier

...for vi var flere selv om vi ikke var mange som turte å stå og orka det mot venstrebermen helt opp til statsministernivå. Men noen ganger vet jeg 100% at det var meg. Har skrevet forskjellige ting om det før, men kanskje ikke nevnt at det var meg, for det er ikke egentlig veldig interessant. Ikke for meg i alle fall. Grunnen til at jeg nevner at det er meg, er noe jeg ser meg helt nødt til av troverdighetshensyn, og kan jeg ikke bevise det kan jeg bare glemme det. De vet jeg

Men altså
I det programmet sitter Arne Johan Vetlesen, er det det han heter?

En filosof, fra venstresiden av SV. Professor i Filosofi. Skriver om frihet og er på vestresiden i SV... Det er da man kan begynne og lure, SV men han sa jo det samme som jeg sier


Jeg er så sikker at jeg lar det stå, så får han heller saksøke meg, men det bedre og bare si det, da gjøre jeg noe med det og ber om unnskyldning, dersom det blirsagt det er galt, 

 ...og sier akkurat det samma som jeg alltid har sagt, uten at jeg husker akkurat hva det dreide seg om for det var flere ting, og ALLTID blitt kalt nazist, rasist, fascist, xenofob, islamofob,, ulærd, frepper, historieløs, kunnskapsløs, IQ-løs, de har to tanker implesitt jeg ikke og ganske mye annet lite positive karakteristikker

Når jeg da angriper dem fra den vinkelen, og at de ikke kaller han for det de kaller meg, er jo dette noe jeg lurer på og prøver å få et svar på fra dem... og jeg husker det.

David Martin - Bioweapons



Akkurat dette for eksempel

Selv der i det jeg prøver å advare mot ting som kan føre til nazisme
Da er det jeg som er nazist i deres bilde

Da trenger de ikke lese eller lytte til noe av det jeg faktisk sier, heller ikke påvise der jeg har sagt noe rasistisk eller nazistisk

Ikke en eneste gang har noe påvist det de sier jeg jo hevder og er


Aldri har det skjedd

Slik som i homodebatten- Metadebatt Lissom. Ideenes til tider forskrudde verden

Aldri har de kunnet påvise at jeg er slik de mener jeg er. Fordi det kun er deres IDE om meg Deres egen fantasi om meg, og da er det umulig å bevise det. Helt Umulig 

Det er bare sånn siden jeg påviser bristende logikk, falskheter og direkte løgn. Og noe sånt kan de jo ikke vedkjenne seg. De Selv både jukser, mobber, ruinerer og lyver, og får du de på gli innrømmes det. At jo, men det har de rett til å være slik mot sånne som oss


Det er jo en bristende logikk
...når den som advarer mot en høyst sannsynlig konsekvens av noe liksom ER den de advarer i mot?

Hvis jeg vil ha nazisme og er nazist. Hvorfor sitter jeg da og advarer mot det?

Det er lett å forstå at de hater den som stadig avslører deres løgner, enda de jo er mot hat og har et voldsomt behov for å si det så høyt at "alle" hører det

Det er lett å forstå hvorfor de i flokkevis og taktfast lyver om HRS, document, Resett, Steigan osv. og FORLANGER like høylytt at vi skal ha No Platforming

(feks når de legger ved linksom underlag, tenker de ikke på at jeg faktisk trykker den linken fordi jeg vil jo se om det kan være riktig. Overskriften kan hentyde at det kan være riktig det de sier, men ikke innholdet bak linken)

Det helt uten å skamme seg eller reflektere overhodet hva de legitimerer

Man kan bare undres...

Vet de hva de sier? Hvorfor? I hvilken interesse?




Det kommer an på hvem man spør. Spør man de jeg svaret et overbevisst klokkesvart JA
Selvfølgelig vet de det, men begynner man pirke i det blir de sinte og du ser tydelig hvor foraktelig de synes du er. Det er triggerord som som lager de sterke følelsene av mishag de får av det fordi DE forbinder -> forveksler DEG med denne følelsen. Den indoktrinerte følesen som jo er beslekta med følelsdene de får av de andre, og er du det ene, jahhaaa... da kan det jo være du er det andre og...

Ekkel er Jeg i alle fall

 Rasist -> Konspirasjonsteoretiker -> Homofob ->  Nazist -> Fjottulf Breivik
...Sans ditt -> Føl datt -> Re-Ager slik

Vi vet jo hvem de er, at de på ingen måte er noe overmennesker, selv om de selv tror det og bekrefter det ovenfor hverandre. De føler seg også Gode, Og da er det jo det TROR de. For jeg vet at de faktisk gjør det, men det er hva jeg kaller Mentalmorfin. Hjernens belønningssystemer utløses av noe som kalles Klassisk Betinging


Wikipedia

Klassisk betinging er en type læring der et individ kobler sammen en biologisk viktig stimulus (eks. mat) med en annen stimulus (eks. lyd) som signaliserer at maten kommer.

Ivan Pavlov observerte at hunder utskilte spytt når de fikk mat i munnen, men enkelte ganger kunne andre ting utløse denne responsen. Eksempelvis kunne hunden begynne å sikle når den hørte skrittene til personen som kom med maten. Han begynte derfor med systematiske studier av hvordan slike signaler (eks. en metronomlyd) kunne begynne å utløse sikling hvis metronomlyden gjentatte ganger signaliserte mat.

I denne situasjonen kalles signalet BS (betinget stimulus) og mat - den stimulus som utløser sikling uten læring - kalles US (ubetinget stimulus). Læring vises ved at gjentatte paringer av BS + US etter hvert utløser en lært betinget respons, BR. I Pavlovs situasjon ligner den lærte BR den ulærte sikle-reaksjonen til mat (UR, ubetinget respons), selv om nærmere analyser har vist at BR både i mengde og kjemisk sammensetning ikke er identisk med UR.

De tre fasene i klassisk betinging kan illustreres slik:

  • Før læring: US -- UR
  • Under læring: BS - US -- UR
  • Test: BS - BR
 

De er på ingen måte noe slikt i det hele tatt, jeg ville jo kunne si det om dem, dersom jeg hadde et slikt shallow utsyn og plasticminded "forstand". Det de ser og kaller andre for er jo kun sett fra egen navel

Og de er lissom forelska i en IDE de føler de MÅ forsvare. En slik ide kan være Arbeiderparadiset

Eller den store drømmen om mulitikulten, som de har hørt skal være så bra. Så den være det

Alle VET jo det, særlig og spesielt KGB


Lost and Forgotten
Peter Nalich





De enspora kuppelhuene vet jo ikke en gang hva det betyr å ha to tanker er. Bare et ord for dem det, og de lærte det ordet av ufyslige Kristin Halvorsen. Når jeg for eksempel kan støtte Putin i at han gikk til krig for å stjele viruset i ukrainske labber, støtter jeg like mye og beundrer det ukranske folk heltemodige og eksemplariske motstand i krigen

Da har jeg to tanker, de hadde bare lært ordet som en del av et omfattende mobbeprosjekt uten å fortå innholdet. Uten å forstå at det er de selv som er den de tror jeg er. Jeg kan ikke annet enn å ehh jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal si jeg oppfatter dem... Det er jo på en måte synd på dem, men... likevel

De, også i familien forstår, verden som de forstår ordet to tanker

Ikke i det hele tatt


I den grad vi i det hele tatt kan bruke ordet forstand i en beskrivelse av dem. Hehe

Min mor feks er av den typen. Og hu har gått veien fra lærer til rektor. Men forstår desverre skremmende lite i grunn. Hu også bare "vet" ting, også  om meg noe hu aldeles IKKE GJØR fordi hu aldri brydde seg om å høre

Men vi kan alle banne på at hu også er i mot forhåndsdømming og båssetting... det er en regel som ikke gjelder noen uttafor den bittelille boksen de forstår verden og andre ut i fra. De aner ikke en gang argumentene, fordi de jo som kjent på forhånd vet hvem "vi" likevel er, hva vi mener

Nytter det å påvise slike logiske brister for disse?

Nei. På ingen måte de VIL de IKKE høre


Operasjon Paperclip


De har rett til å gjøre, å være slik
de mener andre som ikke en gang er slik de tror, er. De har rett og plikt til å mobbe og å båssette osv. De vet at det er slik fordi de selv føler seg Gode

De er indoktrinerte til å bli hva KGB og veldig mange andre som vet dette her. Det de kaller Nyttige Idioter. Useful Idiots

Hilsen AUF og SU

.. .og selvfølgelig SV skolen og ARK. Oppdratte idioter

... noe avdette har jeg heller aldri sagt før. Ikke til noen

Forstå det som dere vil, dersom dere orker og lese mer i neste del








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

911 En Luftvernøvelse?

  911 En Luftvernøvelse?   TORSDAG 22. MARS 2012 "Real-World or Exercise":  Mistok det amerikanske militæret 9/11-angrepene for et...